sobota, 21 września 2013

Eva Natura Zioła Polskie szampon do włosów osłabionych, wypadających, łamliwych (czarna rzepa, skrzyp polny, łopian)




Cześć Dziewczyny!


Oczyszczanie włosów co pewien czas jakimś mocniejszym szamponem to bardzo ważna sprawa. Zmywa on z włosów i skóry głowy pozostałości produktów do stylizacji włosów, sebum oraz inne nagromadzone zanieczyszczenia. Głęboko czyszczone włosy i skalp o wiele lepiej wchłaniają wszystkie dobroczynne składniki odżywek, maseczek i płukanek. Tylko jaki szampon oczyszczający wybrać? Może Eva Natura Zioła Polskie?


Szampon jest zamknięty w czarnym, plastikowym opakowaniu, jego pojemność wynosi 300 ml. Jednym z jego niewielu minusów jest fakt, iż ma bardzo rzadką, przeciekającą przez palce konsystencję i dlatego jest stosunkowo mało wydajny. Za to bardzo dobrze się pieni. Pachnie czarną rzepą i bardzo dobrze, ponieważ jest to pierwszy sygnał, że faktycznie ją zawiera. Mnie jego zapach podoba się, chociaż zdaję sobie sprawę, że niektórym z Was może on nie przypaść do gustu.
Jego kolejnym plusem jest fakt, iż jest bardzo tani. W Rossmannie zapłacimy za niego ok. 5 zł.



Szampon zawiera:

  • czarną rzepę - bogata w witaminę C, sole mineralne oraz inne aktywne związki organiczne. Odżywia i wzmacnia włosy oraz zmniejsza ich przetłuszczanie. Skutecznie likwiduje łupież i zapobiega jego powstawaniu. Korzystnie wpływa na wygląd włosów tłustych. 
  • skrzyp polny - doskonałe źródło krzemu. Hamuje wypadanie, wzmacnia włosy, zapobiega ich  rozdwajaniu się, hamuje przetłuszczanie się skóry głowy oraz zapobiega siwieniu.  
  • łopian większy - działa kojąco na skórę głowy, przeciwłojotokowo i odżywiająco.

Szampon zawiera te ekstrakty w ilościach przyzwoitych ilościach. Substancją myjącą jest SLES.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide Dea, Raphanus Sativus (Radish) Root Extract, Equisetum Arvense Extract, Arctium Lappa Root Extract, Parfum, Disodium Undecylenamido Mea-Sulfosuccinate, PEG-75 Lanolin, DMDM Hydantoin, Lactic Acid, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone/ Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate.


Działanie

 

Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Po umyciu włosy są tak czyste, że aż "skrzypią" ;) Zauważyłam, że moje delikatne i cienkie włosy także lekko odbija od skóry głowy. Zawsze są po nim niesamowicie puszyste (nie napuszone). Plus dla niego także za to, iż przedłuża świeżość włosów. Tak jak większość ziołowych szamponów, pozbawionych silikonów i innych oblepiaczy, trochę plącze włosy. Próbowałam kiedyś rozczesać włosy bez odżywki - pewnie, że można, ale o wiele lepiej zrobić to po nałożeniu odżywki.

Używam tego szamponu średnio raz w tygodniu (tylko do oczyszczania) i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Nie wiem, czy sprawdziłby się tak samo dobrze podczas częstego stosowania - tutaj byłabym ostrożna, zwłaszcza, jeśli chodzi o włosy wysokoporowate, z tendencją do przesuszu.

Ten szampon będzie dobry dla osób, które mają włosy cienkie, delikatne i przetłuszczające się. Jednak i tutaj trzeba zachować zdrowy umiar - to mocny szampon i nie polecam go do codziennego mycia.




Miałyście kiedyś ten szampon? Jak się spisał? Jakich szamponów oczyszczających używacie?

Pozdrawiam,
Brunetka

7 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale po twojej recenzji chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam tego szamponu do oczyszczania właśnie i niestety nie byłam z niego zadowolona. Niby miał oczyszczać, a czułam jakby obleiał włosy. W dodatku po umyciu ich nim były strasznie suche i jak wspominałam wcześniej jakby czymś obklejone.. nie podobało mi się to :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie włosy oblepiał szampon Nivea "prostujący". A ile razy myjesz głowę? Ja zawsze 2 razy, jeśli umyję tylko 1 raz, to mam też właśnie takie nie domyte i oblepione włosy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka aż skończę Ziaję aloesową, ale już jest na mojej półce. Ma bardzo dobry skład jak na tak tani wynalazek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szampony z tej firmy :) Są tanie i dobrze oczyszczają :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania :)