sobota, 14 września 2013

Yves Rocher delikatny szampon z wyciągiem z hamamelisu






Cześć Dziewczyny!

W tamtym roku, kiedy to częściej robiłam zakupy w Yves Rocher, chciałam dopełnić zamówienie i bez zastanowienia wrzuciłam do koszyka 2 wkłady (po 250 ml każdy) tego szamponu.Przez kilka dobrych miesięcy go używałam, używałam i używałam, aż znudził mi się do tego stopnia, że jestem na 1000% pewna, że już nigdy więcej go nie kupię. Znam lepsze "delikatne" szampony dla całej rodziny.

Tak jak napisałam, zaopatrzyłam się wtedy w 2 wkłady (takie jak na zdjęciu poniżej). Ich zawartość przelałam do innych butelek. Oryginalne opakowania po wkładach już dawno temu wyrzuciłam, więc musiałam wkleić zdjęcia znalezione w Internecie.







 Delikatny szampon z wyciągiem z hamamelisu ma konsystencję żelu, który jest bezbarwny. Pachnie niezbyt przyjemnie i na szczęście delikatnie. Za 250 ml produktu pod koniec 2012 r. zapłaciłam ok. 6 zł.


Delikatny szampon dla całej rodziny wzbogacony o wyciąg z oczaru. Specjalna formuła szamponu przeznaczona jest dla delikatnych włosów dzieci. Nie zawiera barwników. Baza myjąca pochodzenia roślinnego. Szampon zawiera czynnik pochodzenia roślinnego przeciwdziałający plątaniu się włosów. Nie szczypie w oczy. Formuła nietoksyczna dla środowiska.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Peg-40 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Hamamelis Virginiana Extract, Polysorbate 20, Parfum, Sodium Coceth Sulfate, Peg-150 Distearate, Sodium Benzoate, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Salicylic Acid, Glycerin, Alcohol.


Obiecany hamamelis (oczar wirginijski) w składzie znajdziemy na 6. miejscu, czyli nie jest źle :) Szkoda, że nie ma więcej wyciągów roślinnych. Substancją myjącą jest SLES. Jej działanie łagodzi delikatna substancja myjąca. Inną, także łagodną substancję myjącą znajdziemy dopiero na 9. miejscu (SCS). Kompozycja zapachowa zwykle znajduje się na końcu. Po co w delikatnym szamponie m.in. dla dzieci aż tak dużo zapachu? W szamponie znajdziemy alkohol, ale na ostatnim miejscu.

Producent obiecuje, że szampon nie plącze włosów. Nie zgadzam się z tym, moje długie włosy (bez nałożenia odżywki po myciu) plątał, tak że musiałam nakładać jakąś odżywkę. Nie wiem tylko, czy faktycznie nie szczypie w oczy, bo nie testowałam go pod tym względem. Nie mam bardzo wrażliwego skalpu, więc ten szampon mnie nie podrażnił. Mam tylko wrażenie, że przy dłuższym stosowaniu nasila łupież.

Nie wiem, czy ten szampon jest dalej dostępny w YR. Obawiam się, że nie, ponieważ nie widziałam go już w sklepie internetowym. Widziałam za to inny o zmienionym, nieco lepszym składzie.





Miałyście kiedyś ten szampon w starej lub w nowej wersji? Jak oceniacie skuteczność szamponów dla całej rodziny? 

Pozdrawiam, 
Brunetka.

14 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;) zapraszam do obserwowania bo lada chwila rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego szamponu z YR ale nie przepadam za kosmetykami tej firmy. Kilka razy się zawiodłam.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy szamponów z YR, ale wiem, że sporo osób je sobie chwali :) Najbardziej lubię z delikatnych szamponów Facelle i Green Pharmacy i tak myślę, że chyba nic mi ich już nie zastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem o tym, widziałam na KWC :) Też lubię płyny Facelle :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. A ja nigdy nie miałam kosmetyku z tej firmy, ale dużo opini na ich temat, większość pozytywnych, więc chyba się skuszę :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zawsze warto spróbować :)

      Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować szamponów Yves Rocher :) A z poplątanymi włosami bez odżywki zawsze mam problem, poza tym walczę o odbudowę moich włosów, więc odżywek i tak używam :)
    Mam do oddania voucher do sklepu Answear.com, którego nie potrzebuję. Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczyszczające szampony wolę za niższą cenę :)
    Jeśli nasilił łupież to będę starała się go unikać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nim wcześniej, poza tym takie szampony dla wszystkich i na wszystko moim zdaniem są tak naprawdę do niczego i dla nikogo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bo nie można każdemu dogodzić :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ja też mam z Yves Rocher szampon z hamamelisem, ale opakowanie jakoś inaczej wygląda, nie wiem czy to ten sam :) mam wrażenie, że po nim moje włosy przetłuszczają się szybciej..

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania :)