niedziela, 22 września 2013

Rozdanie u Fellogen!

Hej Dziewczyny!

Dzisiaj post bardzo krótki i rzeczowy. Fellogen zorganizowała na swoim blogu rozdanie. Do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody.

Klikając na baner, przeniesiecie się do posta na blogu Fellogen, którego dotyczy to rozdanie.



Oto, co Fellogen pisze o nagrodach:

olej SESA 90 ml - znany z wspaniałych właściwości pobudzających cebulki do pracy. Przyspiesza wzrost włosów, nabłyszcza je i nawilża
nożyczki fryzjerskie Silver Touch 70055 5 cali - przydatne jeśli chcemy pozbyć się zniszczonych końców lub podciąć włosy samodzielnie (ach ten strach przed fryzjerami ;))
maska Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania 250 ml - mój osobisty KWC - nie mogło tu jej zabraknąć
maska Bioetika Crema di Essenza 500 ml - wielki słój maski, która powinna sprawdzić się na każdych włosach


Miałam już do czynienia z maską Biovax i byłam bardzo zadowolona z jej działania.  Tutaj zrecenzowałam tę maskę :)




Ja już wzięłam udział, a Wy? :)

Pozdrawiam,
Brunetka.




4 komentarze:

Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania :)