sobota, 7 września 2013

Jak wyglądają moje włosy?

Cześć Dziewczyny!

Czas na zdjęcia moich włosów. Aktualnie wyglądają one tak:




Od kilku miesięcy świadomie robię im zdjęcia i zestawiam z miesiącem poprzednim. Różnica widoczna w kolorze (odcieniu?) wynika z oświetlenia. Staram się robić fotki w naturalnym, dziennym świetle.

Pielęgnacja w dniu zrobienia zdjęcia:
Oczyszczanie szamponem Eva Natura potrójna moc ziół (czarna rzepa, skrzyp polny, łopian).
Maska Biovax d/w ciemnych na 30 min. pod czepek.
Płukanka octowa.
Zabezpieczenie końcówek jedwabiem w płynie Green Pharmacy.


Więcej zdjęć? Proszę bardzo :)









Tak prezentowały się poprzednie miesiące:



Zdjęcia to jednak świetna rzecz. Można sobie porównać, przeanalizować, zestawić i wszystko wychodzi jak na dłoni. Chcę wrócić do czerwca, kiedy moje włosy na końcówkach nie były wystrzępione, a w miarę gęste. Ale pewnie to za sprawą tego, że wcześniej zostały podcięte. Ile? Zerknijcie na dół :)




W maju br. po raz pierwszy świadomie zrobiłam zdjęcie swoim włosom. Były już wtedy bardzo przerzedzone na końcach i wymagały podcięcia ok 2-3cm. Tak też się stało. Po podcięciu prezentowały się już o niebo lepiej :)

A jak tam Wasze włosy w sierpniu?

Pozdrawiam,
Brunetka.

12 komentarzy:

  1. widać rożnicę w kolejnych miesiącach,jestem ciekawa co będzie za pół roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie widać różnicę. Ja też na początku używałam masek biowax ale wg mnie są za drogie. teraz używam balsamu babuszki agafii (20 zł aż za 600ml) działa cudownie. A lepszy od biowaxu jest seboradin w podobnej cenie(wersja z rzeń szeniem:)) dostępny w aptekach-polecam:) obserwuje i też zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może wypróbuję w najbliższym czasie :)

      Usuń
  4. To jednak ważne, żeby robić zdjęcia co miesiąc i porównywać stan włosów :) Motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie ważne! Inaczej ciężko porównać ich stan. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kochana, wiesz, że nie masz prostych włosów, tylko falowane? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zapraszam do obserwowania :)